Topic "Catalan"

Author Message
martin
[View user's profile]
Site Admin
Catalan translation topic.

Feel free to use Catalan in the discussion, but do not expect me to answer Smile

Guest

no he sabido poner el idioma para que funcione, al arrancar me dice que tengo que eliminar el archivi .ca porque no funcionara.
¿podeis decirme como debo proceder?
Gracias
Jordi
manel

Guest

Jo he baixat el fitxer WinSCP.ca des de aquesta web i l'he posar dins la capeta C:\Archivos de programa\WinSCP. Obre el programa i a sota a l'esquerra tens una opció que posa Languages, si el selecciones, des d'aquí podràs seleccionar el català. Laughing
Manel

Guest

Ho he fet varis cops i no he tingut cap problema. He hagut de reinstalar el SO i em fa el mateix que comentava en Jordi. Malgrat que l'arxiu es troba dins el directori i surt a la llista de 'language' dón problemes.

Salut !
vmitjans
[View user's profile]
Translator
Hola, sóc el Víctor. Intentaré reprendre la traducció. Si algú vol donar-hi un cop de mà, només cal que ho digui.
joanmiro

Guest

vmitjans wrote:
Hola, sóc el Víctor. Intentaré reprendre la traducció. Si algú vol donar-hi un cop de mà, només cal que ho digui.

Tot i que la data del missatge ja és vella, m'agradaria oferir-me per a ajudar. Ja fa temps que utilitzo el WinSCP i m'agradaria veure tots els missatges traduïts.

joanmiro
CarlosSR

Guest

A la versió en català, quan vols crear una carpeta nova apareixen el botó de l'esquerra i el del mig com "Cancel·la". Malgrat que el de l'esquerra actua com "D'acord". Per sort! Wink
Joan Monguillot

Guest

Certament, un error ben evident. Embarassed
Moltes gràcies, Carlos!
Ho arreglarem.
Advertisements

You can post new topics in this forum

Search Site

What is WinSCP?

It is award-winning SFTP client, SCP client, FTPS client and FTP client integrated into one software program for file transfer to FTP server or secure SFTP server. [More]

And it's free!

Donate

About donations

$9   $19   $49   $99

About donations

Recommend

WinSCP Privacy Policy

WinSCP License