Thanks for your report.
I have sent you an email with a debug version of WinSCP to the address you have used to register on this forum.
Я думаю, это из-за того что я соединяюсь посредством RDP. Ошибка появляется спустя некоторое продолжительное время после моего отключения и закрывает само приложение.
<If relevant, consider attaching a session log file or a screenshot)>
WinSCP 5.17.7
Error message:
Ошибка доступа к памяти.
Трассировка стека:
(0051F01B) Jclstrings::StrCompareRangeEx
(00087E3F) ntdll.dll
(000732D1) ntdll.dll.KiUserExceptionDispatcher
(001A3323) SHELL32.dll
(00118501) SHELL32.dll
(00117D12) SHELL32.dll.SHGetFileInfoW
(0046C70E) Iedriveinfo::TDriveInfo::ReadDriveStatus
(0045C898) Driveview::TDriveView::RefreshRootNodes
(0045AD8F) Driveview::TDriveView::InternalWndProc
(003A4BA8) System::Classes::_18201
(000435C9) USER32.dll
(000240D7) USER32.dll
(00023229) USER32.dll
(0002300B) USER32.dll.DispatchMessageW
I know how to reproduce the problem or the problem happens frequently enough. I wish to be contacted by the WinSCP team to help resolving the problem.